Dance with me

Nu äre snart dax för dush.
Finns det nåt fräshare än att få krypa ner under ett svalt täcke nydushad..?
(Jo, givetvis gör det det.. Men det är iaf. SJUKT fräsht) :D

Ikväll LÄR Elisabeth Höglund åka..
Morgans bugg var dock mest flams, men Höglunds salsa gick iaf. inte jag igång på.
Bagge var het i sin salsa, men när Annika sedan vickade in så såg ju det betydligt mer proffsigt ut..
BUGGEN.. Åh va härligt.
Jag älskar jive & bugg på elitnivå.
Kläderna, frillorna, LÅTARNA alltihopa.


Imårrn blir det shlager kväll.
Hos mig tror jag (?) Eller spille rill vart man är :D
Fridis & Carlis & Jag & Syrris vettja.
Äta god mat & ha lite goda grejjer till låtarna :D
Riktig tjej kväll, jag ser verkligen fram emot det :)
Carro kunde tyvär inte, får se om Jossi är bakis eller vill mysa med oss :P

Nu säger jag Hej för ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0