Färgen på toppen

Jag tror att när jag väl tar steget och går tillbaka till mörkt hår så kommer jag känna mig så jävla snygg..
Nån gång kommer jag ju slänga i mörk färg igen.
Inte än.. Inte förräns efter sommaren iaf.
Och innan jag blir mörk så tror jag att jag kommer testa att vara rödhårig ..
För det är nog bäst att köra det efter ljust, mkt lättare att få till en snygg röd färg på ljust hår gissar jag..
jag vill inte ha brunt med ett tuch av rött i lixom.
Utan då vill jag ha riktigt röd-orange hår.. Långt svall.
Sjukt snyggt.
Men först måste jag nog vara ljus ett tag till..
Men... Jag längtar på ett sätt :D


Kommentarer
Postat av: carolina

Du är såklart fin i vilket hårfärg du än har sweetheart :) Jag diggar dig mest som bloondie ;)

2009-03-14 @ 12:27:13
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag instämmer med Carro- du är snyggis i allt du hiitils prövat men det svarta svallet är jag svag för och det röda kommer du va het i :P

2009-03-15 @ 11:33:21
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0