Skattjakt...

Okej utgågn igår.
Vi hade visst bestämt att det skulle bli en lugn helg.
Lugn lördag med någon typ av mysaktivitet med nyss hemkommna Carolina.
Meen så vart det nya bud och det vart till att ladda om lixom.
Jobbad lördag.
Fick pysa vid klockan TVÅ!
Det är mäktigt att få gå så himla tidigt. Gud va skönis det va.
Hooka upp me The Double C's (Carro & Calle)
Tog en repa och inhandlade små prylar för kvällen.
Krubba tacos hemma hos oss innan. seb vart det cab till BlackRiver. The plejs där det kan hända lixom.
Heeelt värd utgång på People. Riktigt värt. Ganska glest med folk men vi gjorde det värt.
Fick ett kärt återseende from the club we all loved också.
Åhhh.

Men...Jag vill säga
Tack underbara Carolina - du är min skatt.
Sen var det en rolig grabb som nog visst vart lite småkär i en viss Kristina Karlsson *Host*
Haha han var så där jättelång och hade en tunn skinjacka på sig inne på People.
En sån blank skinnjacka.
Jag var utan tvekan snyggast och coolast ínside.
Vart ännu snyggare med jacka (Hur man nu tolkar det haha)
Och eehm.. Så syntes det ju att jag var så där glad och lättsam av mig.
Han var trevlig han... :D

Och några ord till min Älskade syster n her boo...
You know I love you right.
Det är bara därfööör. Jag lägger mig iiii.
Det bidde en billig kväll.
Och det slutade med cykling från Svartis sent sent.
Bra människor förtjänar bra skit.
Kärlek kanske måste göra ont ibland.
Vad vet jag.
Gud vad dom tycker om varandra iaf. I can tell.
Who ever could tell....





Idag tog jag och Andreas oss ut till Ikea iaf.
Jag & Syster inhandlar mera mera till kommande boende.
Vi ska ha allt från början.
- Men man kan inte ha allt från början, säger mamii.
Vi ska ha det. Vi KOMMER ha de...
I Fredags tog trion en sväng på stadens hembutiker haha.
Eden & Hemtex där det inhandlades glas och husgeråd och så...
Och på Olssons tyger fyndade vi tro de eller ejhanddukar.
Vi badar i handdukar vid det här lagret.
I love to shop theese things.
Även inhandlat den blåa skinnjackan. M M M
Plus en grå Biker jacket kan man väl säga.
Den va också fräsh. Nöjd hon är.
I alla fall. Ikea dag var helt värt idag.
Och korv på Ikea sitter alltiiiid fint.
Tack för idag :D

Det var en trevlig kväll igår....
Vissa saker kan man inte sätta ord på.
Vad det är. Varför det är eller känns så.

Jag är iaf en glad jävla männsika som är så lycklig och nöjd med min värld och mina skatter jag har hittat i den här världen som jag bor i och som jag lever i....
Munnen den SKA skratta å va glaaaad.
Orka leva buttert.
Orka vara butter?
Orka krångla till saker.
Varför göra det?
Vad är VÄRT att krångla för?

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0