Jag håller mina tummar


Jag vågar ju inte säga to much.
Men bilder i bloggen vill man ju ha, och det har jag kunnat bjuda på nu ett tag.
Detta är dock en liten process då jag haft gaaanska mkt. strul med uppladningsfunktionen på blogg.se
Jag har helt enkelt fått ladda upp skiten på Facebook i privata mappar för att sedan kunna kopiera in dom här.
- Äre saant?
- Ja, men vad gör man inte för ett snyggt liv...

Nu har ju dock processen gått över till publishme istället och jag gjorde ett litet nervöst försök när F.B inte var åttokmligt ikväll.

Hör & Häpna det verkar fungeraaaaaa!
Jag skrattaaaaar :)))
Hoppas det håller i sig.



(Än så länge är bildfunktionen helt funkis iaf...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0