Do you know? I think you do.. But maybe you're hiding from it

Nu har jag precis ätit en persika.
Åh det är såå gott, och somrigt.
Bara de är kalla och hårda, jag hatar mjukt frukt, ush jag äcklas.
Men den här va känon!

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar, så jag hinner hänga upp tvätten på tork innan jag bajkar till jobbet.
Har laddat min mp3 så det blir lite fräsh musik på jobbet idag.
Det underlättar faktist sjukt mkt.

Jag längtar efter våran middag ikväll.
Laddade upp med kykling i frysen igår, det var skit bra pris på Hemköp.
Så ikväll blire stekt kykling med en fräsh sallad till :D
MOMS FILLIBAPPA!!!
Sen skulle mamii cykla hit med pankissar.
Hon körde en stor-stekning igår.
Pannkissar i matlådan är inte dumt..
Med massa socker på som smälter i micron :D
Eller.. Lite socker iaf :))
- Tack mamii, du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0