New number

Förresten.
BIG LISTEN UP! Haha
Jag har fan bytt nummer.
Nu ingår även jag i tre klonen, så nu kan jag också ringa gratis till alla :D
Nu har jag Mamiis old tre phone.
Stor som fan, men jag gillare, jag tkr det känns stadigt.
Det är en sån där som alla hade i början när videosamtal kom, med vridbar kamera i luckan lixom.
Så man kan filma sig själv :D
Skit användbart!!
Så nu ska jag ta och lära mig det här numret, för det ska jag ha ett bra jävla tag nu.


Jag har inte ens messat nya numret till tjejerna.
Va fan.

Men jag messar er idag ladieeees :D

Nu vet ni :D

Kommentarer
Postat av: Carla

bäst för dej de! :P du vet ju hur ja flippar om ja inte får tag på er, typ på lördag :P man vet ju aldrig om ni svarar på kajsas, så alltid bäst me bådas :D

Åååååh va ja längtar tills på lördag! är himla nyfiken me :P

2009-05-14 @ 16:01:48
URL: http://carlatycker.blogg.se/
Postat av: Kristina

PÅ Lördaag kööör vi!!!

och ja ska ge dig mitt nummer ikväll bejbii :D

2009-05-15 @ 20:40:32
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0