Speend

Åkeej Löning och sol.
Jag drog ner på stan och gjorde lite trevliga inköp.
Här kommer lite av det :))






Färg till utväxten och lite slingor.
(Jag tänker alltså inte helbleka mitt hår, utan lägger i slinger bara.)
Köpte även en poly blonde spray som man kan använda när man känner för att ljusa upp håret.
Sköljs inte ur, utan sprayas bara på i fuktigt hår och bleker det lite.
Effekten stärks av hårfön om man vill ha ännu ljusare :))
Sen köpte jag nagelstärkning från TRIND, så jag kan ha mina egna naglar :))
Provade Fridis och jag tror på de :D
Sen vart  det ny mascara som vanligt mid lön.
Tänkte pröva Lash Stiletto..

Och nya briller.
Jag tkr. dom är skit fräsha.
Syrris hade köpt dom till mig imorse för det var sista paret.
Gulligt :))


Kläderna kommer senare jag har inte orkat pröva än.
Men det kommer :))

-Hej så länge..

Kommentarer
Postat av: Sara

Den blondsprayen är ingen höjdare för håret eftersom blekningen inte avbryts utan bara fortsätter att verka under dagen då den inte ska sköljas ur. Ännu mer skadligt för håret om man vistas med håret ute i värme och sol. Skulle INTE rekommendera den där...

2009-05-25 @ 18:32:20
URL: http://metrobloggen.se/brus
Postat av: Kristina

Nej men va tråkiigt :(

Jag som tyckte det lär skit lätt, men det är klart, it makes sence att det sliter...

Jaja 80 spänn hit eller dit...

Och löshår tycks ju va min grej så sliter ja av mitt egna så gör det väl inte ehller så galet mkt, det blir ju ändå aldrig långt.

Men tack för varningen det ska jag tänka på :)

2009-05-25 @ 18:53:33
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0