Så man vet






Idag - Frusen
Kände för - Mys
Resulterar i - Enkelt, titta lagom mkt. på mig idag :)
Jeans - Hudson, Holmlunds
Top - Only, Holmlunds
Kofta - Only, Holmlunds, finns just nu i flera mysiga färger :)
Som sagt ur-frusen imorse, nästan som en isbit, så jag burrade in mig i en mysig filtjacka från VILA, Holmlunds, med en jätte skön krage :))
Frilla - Snart pinsam utväxt som även jag borde göra något åt
Ring - H&M. En assecoar jag börjat ta till mig väldigt mkt.
Snygga händer, det gillar jag..
Just nu - Mätt som en apa
Ljuskälla - Massooor av ljus, i hela lägenheten, nästan varje kväll :))
I mina mage - Syrris sjukt goda pizza
Sitter - Inte i nån skön soffa iaf...
Håret - Luktar just nu Sunsilk och är nytvättat och mysigt.
På bordet - En påse chips, skål dipp, 2 glas pepsi...
Kvällens beslut - På Måndag börjar vi träna och försöker börja tajta till oss..
Skrattar åt just nu - Min Syrra som nästan trillar av våran 'trä-gungstol' haha...
Min fråga - Ska jag & Kajsa anmäla oss till ' Halv 8 hos mig/ OSS ' ???


Kommentarer
Postat av: Sara

åh vilken underbar jacka... finns den nu eller var det längesen du köpte den? måste ha!

2009-10-03 @ 21:17:50
Postat av: Kristina

Åh va roligt att du gilla den, men den är tyvär från förra året :(

Köpt på mitt jobb.

2009-10-04 @ 21:21:31
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0