I en jumper från fabriken

Håret is not longer dark-brown.
Jag kan inte säga hur det ser ut än, efter en avfärgning är håret ljusare iaf.
Det är fortfarande blött och inlindat i handuk.
Så inte ens jag själv vet hur första resultatet är ännu.
Känner ingen stress heller, ska låta det självtorka nu.
Nästa steg blir att lägga i en färg med asktoner i.
Sen blir det sligning.
Är ledig imårrn så vi får se hur mycket jag gör idag :))

Ikväll vill jag göra sushi med mina tjejer.
JAG ska iaf. ha sushi ikväll, utan tvekan.




Igår vårade jag till det lite med halvljusa jeans från Nudie.
Blå tisha från Selected Femme (Love selected femme)
Och koftan från Jumper-Fabriken.
Vita sneakers till detta, jag flög fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0