Love your blog

Jag tog mig i kragen och lät Syster beställa lite mat av mig :D
Damen valde fisk med kokt potatis.
Jag spicade till det med lite ugnsbakad torsk. Haha.
Sjukt gott.

Sen vare soffmys för hela slanten.
Bacholerette på TV.
Kunde inte önskat bättre bild i rutan asså.
ASSÅ...
Hade jag utan tvekan ställt upp på.
Fan varenda snubbe var ju fräsh som faan.
Blekta täner och uppknäppta skjortor everywheree.
(Haha, jag hoppas ni läser between my lines och anar en skvätt ironi)
Asså en SKVÄTT :))
Slevade i oss Ben & Jerrys.. Bättre än så blev det inte.
Eller jo det blev det.
Fick en så finl, lättsam coment av nån gullig läsare idag.
'' Love your blog '' .
Vart helt glad :) Tack för den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0