Apa Apa APA

Ibland kan jag känna mig som värsta datasnillet...
Exempelvis när jag insåg att jag, att JAG lyckast ladda ner en film från nätet och tom. kunde få igång alltihopa så att jag verkligen kunde se en helt vanlig svensk film på min skärm... Som JAG laddat ner...
Då kunde man skryta för syrris.
Men ibland   just nu så känner jag mig som jordens loser.
Vem fan har grejjat eller INTE grejjat med design tekniken på blogg.se?
Kunde man inte bara få klicka... Eller asså vaddå ska jag sitta här och klicka och bara bara chansa..
Hum undra vad som ändras när jag ändrar den här 'weighten' eller den där colorn...
Och det har jag ändå gjort braa länge nu.
Men jag gav upp - fast jag kände att det var så nära...
Kunde förhandsvisa och se men inte seen *Barngnäll som övergår i tårar-immitation*
Det är sånna gånger man får påminna sig om att jag faktist MEST bloggar för att jag tycker att det stimulerande att skriva av mig lite och det absolut viktigaste kanske inte är om min jääligt snygga 'header' syns eller ej.
Meen, det kunde ju kanske se lite mer hemtrevligt och personligt ut kunde man tycka meeen...
Who cars?
- Jag gör det absulut, och du gör nog absulut INTE det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0