Aroma therapi

Nydushad & Fräsh och krafterna kom tillbaka som på ett kick. Det är något med varmt vatten och dessa goda lukter från det vi gnuggar in i håret och det vi låter löddra så vackert på vara nakna kroppar...
Nu väntar jag bara på något att stoppa i kistan, men det börjat lukta from the little kitshen i think...
Och så vare som sagt bara en vecka till someones birthday, men inte mkt mer än så till självaste julafton heller.
Det är lite svårare att trycka in i huvudet.
Lite snö på backen skulle ju inte göra det svårare att förstå.
Uppåt landet, där vi tillbringade helgen, var det drivor av den vita varan vill jag lova. Lite solsken på det och landet ser väldigt väldigt vackert ut :D
Skönt att man nästan köpit klart alla klappar också då.
Dock slagit in väldigt få. Men det är bara mysigt och vi har så mycket fina papper och snören och allt vad det är.
Så då blir det ju rena fröjden.
Och nyår firas i år även det uppåt landet.
Det ska bli sjuuukt kul. Ser jag verkligen fram emot.
Och fin i backen vill man ju också vara... Och det tänker jag se till att va också *Ler*

image2
Så hääär snygg tänker jag vara :D

Fast jag har bytt brallerna till svarta... Kör en rosa fleece till istället.
Meen det blir nog också sniiggt!
Nej, nu gapar magen på mig...
- Ät ät, se till att ät NU!
Better fix it.
Keep it up...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0