Dödligt trött

Jäääääsp.... Olovligt trött.
Och jag får nästan spykänsla av att tänka på lutfisk just nu. Det VAr gott, men sen när man kom hem så luktade de firre i hela lägenheten och nu spyr jag av den tanken.... Uuuä vatten vatten häller i mig mängder med vatten...
Vi pallarde oss ner och solade iaf. Vråljobbigt vare - Svettades ihjääl nästan.
Kunde gått naken hem.. Almost.
Ska ta en tidig svängis imorgonbitti också.
Och nu böör man krypa till kojs. Kollade på 'Ogifta par' och faan va Johan Ulvesson är snyggis tomte i den asså.
Good little goood.
Ja där fick man sig några goda skratt. Sen vare 'Min stora kärlek' Och nu hoppar jag över 'Hulken' och längtar ner i min svala säng som inte alls kommer vara sval för fönstret är stängt och syrris vägrar öppna det.
Det ska vara lite små chilly när man ska sova, eller nära på iaf. Så man kan kura ihop sig lite.
Värsta som finns är väl att behöva ligga och vrida och vända sig och flänga med täcket för att det är varmt.
Fyyy bubblan!

Men nu gör vi kväller hära.
Dröm söta drömmar - Det mår man bra av!
Det tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0