Ett helgon bidde hon...

Då så va de den 13 december idag då, vilket innebär Lucia.
Inte märkt mer av utav det förutom en liten grupp luciaklädda varelser som ståtligt bredde ut sig utanför åhlens idag och körde igenom lite kända visor valda dagen till ära.
Jobbade ju hela dagen idag. Och det gick som på räls vill jag lova.
Nu har man hunnit med att stoppa i sig lite mumsig ugnspannkaka och en välbehövd dush för att snart ta mitt mitt och pack och släpa med mig syster yster til Heidis.
Ikväll ska vi mysa me en old friend of ours. Shabiii :D De blir så sällan nu mer.
Så Heidis nästa för att hyra nån snygg film och... Givetvis unna oss något.. Ja så där gott.
Ta hand om varann och ät peppercakes.. För dom blir man ju så snäääll aaav juu....
 
Sankta Luciaaa....

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0