Get to know...

Ja då sitter man här igen då, men en candibag in front of my fejs...
Idag plockade vi ihop en söt liten blanding på Hemköp i en sån här brun påse som ser lite gammldax ut.
Det känns mysigt.
Och på den står det.. Dela med dig - Eller snåla.
Då tänker jag på den där barnåten...
- Ooom du har ett åpple vill du dela de med mig...

Meen nu är jag så himla trött så jag vill passa att på att krypa ner medans klockan inte har hunnit ticka på för långt..
Men jag måste bara tillägna the other half a few words.
Hon är som mig, fast bättre!
Så bråkas INTE med henne. Hon är en som som man inte ska avra dum mot. *Hot* haha
Nej jag menade mer, hon är en sån som man ska ha dåligt samvete om man varit elak mot. Så de så!
Lixom... Syster eller vän?
Tvillingsyster och världens bääästa vän.
Vet allt och förstår allt.
Hon vill säga 'Jag älskar dig'..
- Jag älskar dig Kajsa, MEST av ALLT på denna konstiga jord!
Såå, låt na va eller treat her som the one and only hon ÄR!
Fett me kärlek sirran ;) Fett!

image33

- Dom anses unika. Get to know...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0