Hey hoe, chrismas is coming to town..

Åter nydushad och mätt och glad.
Mysbrallerna på och jag känner bara hur himlaaa gottis jag luktar *Ler*
As skön dag på jobbet.
Människor i Uppsla börjar komma på de där med julklappar nu så de blir lite rull på jobbet.
Det är sweet.
Så har en sån där trevlig Tävling dragit igång.
Björnis tävling.
Den som säljer mest Björn Borg underkläder fram till jul vinner to par till sig sjeelv.
Sånt taggar ju lite, och vad jag sålde på folket idag :P
- Yes I sure did...
Men vissa kunder skäms man bara över. Kommer med en dyr slips utan price tag eller NÅT som bara S T I N K E R billig ap parfym och fortfarande är knuten... efteeer the fridaynight on some club you know.
Man ba...:
- Öhm naej den här luktar ganska mkt. parfym och så pass skulle inte den ha satt sig av att bara prövat den såå..
Jag kan ICKE ta emot den... Äcklig & Snål. Thumbs down from my corneer.
Anyway jag är så nöjd med min dag så.

Och nuuså vrider vi upp the little volume on my speaker and... Ja så sjunger vi med till Heeeey OH... Haha *GEEK*
Nej men Red Hot Chili Peppers - Snow är så min skönsång. *trummsoloo' M m M

image5
The shit. Sitter och myser till i ett par hära haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0