Jag är möööör

Ah ah ah nu känner man sig aningen möör...
Gick upp sex imorse och kom hem nu.
Fyy va mkt. de va på jobbet idag. Folket tog aldriiig slut. En flock som inte dog ut lixom.
Hann men en snabb svän på lunchen och utav en mkt trevlig slump så sprang vi in i vår älskling på Weekday.
Såå vi och Carolina drog en snabb liten repa och pratade av oss lite :D Värt.
Sen fick vi en halvtimme after work också.
Hann med några värda köp.
Snyggt under från Yorker och snyggt till fossingarna på August :D
Två braa fräsha adidas pjucker. Me liked.

Ehm och så hann vi bara kliva innanför dörren så va de käk.
Ugnspankak - och alla som äter det vet att den alltiid är lovat het.
Jag brände tungan på första tuggan. Äckligaste jag vet.
Plus att jag spillde ut mjölk över hela mig... Thumbs down för den måltiden..
Jag lämnade köket för lite godis istället, värt beslut.
Nu låter jag bara mina små fötter vila ut lite och väntar på att klockan ska bli Las Vegas mkt.
WihuUUu nya avsnitt av the favourite.
SÅ skulle man ju ha solat idag. Borde ha.
Meen de kändes för sent. Jag hatar att komma hem typ 8, vad är det för tid att komma hem lixom?
Så ska det ätas och vilas och nej.. Det gick bort.
Maybe tomorrooow?

image35

M M M det snyggaste jag vet :D Ögoncandiiie hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0