Kurar som det lilla troll jag är

Sitter här ihopkrupen i en filt och är ap trött och jäspig...
Nydushad och luktar gott.
Blöt i håret och vet att jag måste ställa mig och blåsa det och platta det innan jag lägger meej :(((
*Vråljobbiiigt*
Jobbat en låååång låång dag igen on work.
Och upp tidigt ska jag imrogn också.
Fyyy katten.
Och så här är det va, att iblaand - när man jobbar så här mkt så blir det så intensivt på något sätt.
Så ibland börjar man drömma om jobbet. Jag typ halvsover och tänker att jag står i kassan, så är man trött och det kommer kunder och man orkar egentligen inte ta några mer köp men såå okej då.
Så jag låg och drog runt mitt täcke inatt och tänkte att det var plagg... Värdo dream säger jag.
Sen äre läskiga saker som händer nu.
Vad lever vi i för väääärld?
Ush inte skrämma upp sig i förtid.

Meen vart är vinterljuset när man just behöver det?
Snart kan de ju lika gjärna vaa!
image37

By the little way.
Jag älskar Ginas rea-reklam.
Hon är sååå snygg. Lord Lord.

Iaf. Gjorde några värda inköp after work idag.
* Silverpaljettiga tuben eller kjolen om man hellrre vill det ;)
* En fräck tee från carlings
* Och par fräsha jeans on sale on work.
Thumbs up from myyy corner.

Nu sitter jag mest och väntar på att Syrris och Carolina ska bli färdiga i telefån så att syrris kan kila iväg och bland våran dipp.
Så vi kan dra lite gottis med chiirre och coke.
Somebody waaaants ;)

Så måste jag ge lite goda ord till en vald yrkesgrupp :D
Så jääkla värt och uppskttat att de kan stanna och låta en springa ikapp och kliva ombord när dom ser att man är på väg. Vad gör det dom, men oss gör det så förbannat mkt. Tack chaufföreeeer :D

Och har inte syrris värdlstur då?
Henns sötaaste skickade mkt riktigt helt utan anledning blombud till henne på jobbet idag.
Helt utan anledning.
Kärleken är mäktig om kärleken är på riktigt. Soooo cute. Take it for what it is!

image38
K som i riktig kärlek och K som i snygga tjejer *Fniss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0