Mätt & Stark

Fått den dagliga dosen av powerwalk och en ny fräsh candibag :P
Promenixen gjorde att jag nu, för första gången sen vi kom hem från jämtland i söndagskväll, inte känner mig frusen.
Värmen i hela lägenheten var nämligen helt off när vi kom hem.
Iskalla golv och en säng man automatiskt drömde isdrömmar av.. Neeeei tack!
Men nuså. Nu lever jag.
Och jag har hunnit åstadkomma lite kött på benen va det gäller denna sak.
Det här ska vi nog få bukt om. *Tror*
Mätt som en varg är jag och väntar otåligt på Desperate.
Som jag så tråkigt får kolla på sjelv eftersom Cärro är och underhåller sig av Stockholm live och Siz är i Svartbäcken och äter varm korv med sin boo...
I väntan på denna otroliga ego serie så ska jag ladda ner Björn Skiffs nya platta åt mamii... Eye to eye.. *Gapskratt*
Min vän, FrökenEnvall, intar snart den gyllene åldern.
Och då ska hon få en fin sak av oss...
För vackra människor ska ha vackra saker i sitt liv.
Det tycker jag.

Ta hand om era ädelstenar, jag gör mitt yttersta för att ge mina lite guldkant på tillvaron varje daag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0