Mindworker

Eva Eastwood - Vårt liv i repris
Min älskade mamii älskar den låten , sån musik.
Jag älskar min mamii och den här låten.
Den BLIR man glad av. För den är svängig och så.

Jag hörde att du grät
när jag inte längre var din,
sen tog det väl en vecka eller två inna hon fick flytta in.

-Jag är ju en sån där tänkare av mig.
Helt sjukt vad jag tänker mkt ibland och VAD jag tänker.
Jag låter mig påverkas så lätt och kan vrida och vända på saker en miljaaard gånger.
Musik får mig att tänka mer än allt tror jag.
Minnen som blossar upp och på så vis startar en tankeverkstad.
Något jag börjar ångra eller undra hur det kunde varit nu om..
Eller toner som får mig att minnas galna saker som jag absulut inte ångrar men kanske absulut inte skulle vilja göra om för allt i världen men som får mig att le större än störst.

Hanson - Mmbop
Vi hade ett band på den tiden när man var en fjortis fast aldrig någonsin såg sig som en fjortis FAST man gled runt på stan i mjukisbraller, dunväst, keps och drack 3,5or och åkte epa och hängde i i ishallen...
Iaf. på den tiden - när vi blev lite luriga så hade vi ett band.
*Luftinstrument fick dom alla på fall ;)
Det här var signaturmelodin och jag var piannist.
Men till sånna låtar önskade man att man fick vara trummis...
(Man fick göra så gott man kunde och flasha till det med ett dubbelsidigt keyboard med massvis av tagnenthöjder...)
Men hade ändå hellre varit trummis...

image51
Keyborden rörde sig och ölen ställde man en bit bakom sig...
För det kunde bli vilt på våra conserter...


Tiderna förändras men då sjöng man i burkar och flaskor :D

Ja, jag kanske är lite av en knepig person. Kanske inte verkar så på ytan.
Det kan tom. vara så att man får lov att skrapa ganska så hårt på den lättsamma ytan för att kunna ana det...
Men ibland kan man kanske vara värd detta tålamod iaf *Fniss*
Ibland har jag ont i huvudet när man vaknar på morgonen.
Jag tror ju att det är för att huvudet arbetat så hårt och tänkt och drömt. Det är nog så.
Drömma är skönt.
Jag tror ABSULUT INTE att drömmar har någon betydelsse eller att man på ett rättvisst sätt kan tyda drömmar.
You wan't fool me there...
*Even made some resarch about that...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0