Missing you like a litte fat kid ....

Åhhh de blir så fååå meeting me vår äslade Carolina nu när man jobbar asset av sig så häär.
Miss Miss Miss yooooou.
Love and miss like a fat little kid loves bullaaaaaaar!
Männsikor kommer och går i ens liv, det får man lära sig att leva med.
Andra männsikor gör intryck och rotar sig djupt i sinne och själ.
Vissa männsikor sätter lixom prägling på ens vardag, händer det något spännannde så dyker en tanke om denna männsika genast upp i skallen.
Vissa männsikor heter för mig Carolina Envall och hon är min lilla pärla som sätter guldkant på mina dagar.
Spåren i sanden försvinner av ostilla vatten...
Carro, du försvinner väl aldriiiiig?!

image39
image40image41

Kommentarer
Postat av: carro

så klart jag aldrig försvinner.. Skulle inte klara en dag utan er i mitt liv!! sååååå värt att vara home igen. Imorgon blire bio, loves it! loves you

2008-01-04 @ 19:41:49
URL: http://carolinaenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0