Remind me of some things..

Då var det pappa vecka igen då haha..
Håller på och försöker stuva in alla flyttis hemmifrån prylar på ett skysst sätt...
Det börjar bli så mkt och jag får lixom bara till det till en enda pyrmaid och jag får bara börja om lixom. Ahh värdo!
Jaja.. Jag börjar som sagt bara längta ut mer och mer. Har lixom inte haft en endaste syl i vädret om det before.
Men nu när jag ser hur mkt stuff jag har såå... Hoho :))

Anyway... This day.
Jobb all day. Och det är en röd dag idag så det vart mkt trreevliga slantar idag skulle jag tro.
Men man missar ju all rea nu... Skorean och så.
That SUCKS.
Och vem fasiken är så tråkig så man glider iväg och köper en gran idag? Dan efter dan lixom!
Och tar den med sig on the bus. Säkert gran rea nu. Men nu kan det ju lika gärna va lixom, för efter nyår vill man ändå ha ut allting... Hum, jag ska aldrig köpa en gran dan efter dan... No waaaay!

'Pianosolo ala meee'
Hihi *Leer* Dion & The Belmonts - Wonder why....
Ahhh vilken bit. Inga tårar här inte. Mer digg :D
Sen kan man göra en trevlig spelningslista med den och Status Que-Rocking all over the world
Och kansek lite Proclaimers-I woluld walk 500 miles...
Jag är verklieen en allätare in the musik världen :D M M M
Ahh, vilket skönt smile man fick...En lätt feeling in the hole body haha :P
Jesus loves you more that you will know...

Jag bifogar min hela playlist nu, för nu vill jag höra på massa skit som va fantastiskt bra nu :D
Som bara gjorde mig glaaaaad *Ler*
Dusty Springfield - Son of a preacher man
The four tops - My girl
Melody club - Evil thing
Sugar Cult - Bouncing of the walls again
Ace of bace - Beatiful life *Svenskt ÄR bra*
Cher - It's in his kiss
E-type - Far up in the air *Lite dunk vill då jag ha*
Gnarlz Barkley - Smiley faces *Cant hold my body still haha*
Michael Jacksson - I want you back *Still got some memories..*
N-Trance - Da ya think i'm sexy
Red hot - Snow *Den får alltid slinka med på mina lists*
Roxette - She's got the luuuk :P
Roxette - How do you do *Swedish...*
Sven Ingvars - Tvår dark eyeses haha..
Darude - Sandstorm
Dj Amul- Synd att du är så söt
Peter Andre - Mysterious girl *På nån väg i Italien...*
Adam tensta - My cool
2Face Idibia - African queen *Alltid en skönis låt*

En varierad sådan..

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0