That white christmas we all know

Snön har fortfarande inte fallit och julafton är redan ett minne blott...
That SUCKS!
Mysigt och trevligt vare men mysigare och trevligare kunde det varit lixom. Med det vita vintertäcket outside.
Massa underbara gifts fick man.
Vilket underlag man börjar ha för the firt appartment nu. I love it och nu längtar jag ut.
Några av mina prylar som inslagda var.
- Stekpanna
- Skärbrädor
- Salt/Peppar
- Äggkoppar
- Tallrikar. Djupa/Flata
- Vattenkokare

Vad kidsen tycker man får tråkiga sakeer haha....
-Åh playstation 3..
Vad har ni fått då?
-Ehm, en stekpanna och handdukar...
-Haha

Och släktens egna lilla princes fick nog baaara rosa klappar.
Wilmis våran Wilmis. :)))
Och tomten kom även till oss naturligtvis. I år hade turen kommit till bror min.
Gapskratt va bra han va... Tummarna upp.
Nu väntar man på att jänget kommer till oss för revbenspjäll...
Och imorrn drar jobbet igång igen. En dag till hade man gjäärna varir off.
Meen det ska nog gå det också.
Och syster fick det finaste halsbandet av sin boy...
Åh det var så fint!
Inga photos från gårdagen än dock... Nog för att hum fotades.
Någons syrra kunde man väldigt enkelt ha tagit för inhyrd fotograf.
Meen så var inte fallet ju.


Naej istället bifogar vi lite trevliga pix från Lördagen.
Min störtsköna Blondie.
Det finns INGET som går upp mot dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0