Tid att...

Klockan är 11. Tog sovis idag men var inte direkt sugen på att sova bort halva dagen.
Då behöver man inte vara ledig - nej upp och ta vara på dagen :D
Kursen ledde mig straight into the shower. Peelat bort de sista äckliga på min hals av alla hemska brun-utan-sol-sprayer
eller vill-vara-brun-men-har-inte-råd-att-sola.
Men idag ska jag släpa med mig syrris till the brown been om jag så måste.
Vi solar ju nämligen på Bruna Bönan, tacka vet jag lixom...
Så nu är jag helt fit for a ledig dag, sitter och laddar lite för att mejka sig och göra nåt skönt med behåringen på mitt huve. Bara dra undan allt i en knut, mössa vore också skönt.
Mina pengar har jag ganska mkt kvar av såå idag känner jag att man borde spendera lite.
Kaaanske uppe på Obban.
Obban är Obs, men Obs finns inte längre utan heter Gränby Centrum.
Men vi har hängt med länge och hänger kvar vid Obs. Upp och skrota där lite och när man gjort lite fina inköp så kan man knata till Kvantum kiosekn och köpa sig en korv - om man sen har riktigt tur så finns det plats på nån bänk åt mig och syrris. Annars ställer man sig nära så man snart kan gå och köpa en till....

Inatt var jag som bestämt vaken länge :D
Låg uppe till bortåt två och kollade på Järnjänget.
I lööve swedish movies. Den va bra faktist *Nickar*

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0