Time to feel good

Lycka.
Ledig sönd månd tisd nu... Oh Hapy daaaay haha.
Det känns faktist ruggigt skönt.
Även om det är lite mysigt och lite stämning över att jobba helger som nyår..
Alla klär upp sig lite och är bara glada och trevliga.
Meen det gör mig precis ingenting att vara ledig heller ;)
Idag vare världsklass on work.
Gud vilken skön dag. 8.30 till fem och jag var inte ett dugg less a single time.
Jag & Emsi hade pyssel bakom kassan all jääla day. M M M
Så vart vi bjudna på kalas i huvudstan på new years eve! Oj Oj Oj haha ;)
Vart mkt. flams idag... Hoho

Och nu sitter jag och lyssnar på allt mellan himmel och jord.
Låter min lilla låda välja heelt själv. Anars blir det ju att sånan som jag lyssnar på kanske en 2o låtar på en hel kväll...
M M M vilken människa.

Och nu har jag blivit fruktansvärt sugen på att göra ett nytt försök med min lilla piercing back there igen.
Tänkte att jag då verkligen ska gå in för att verkligen ta hand om den - vilket det slarvades med last time.. Hum.
Vågade til sist inte gå in på Darkwell längre juuu haha ;)
Nej men tid ska bokas och där med basta!!!
Nu äre tacokväll I svartbäcken men jag bangade.
De är värdelöst väder outside och jag hade ingen lust i världen att plocka fram cykeln och trampa iväg och bli jobbig.
Nä nä näää *Skakar på huvudet*

image50
 - Bilder ÄR vackrare än 1000 ord -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0