Times I'm holding on to...

Åhh vad vore festen utan musiken. Vad vore LIVET utan musiken.
Ensamheten & Minnen - Vad vore dom utan musik.
Nu äre så att det finns så konstigt många toner som når mig på olika level.
Mkt. 'skit' musik som jag bara har såå mkt. härjminnen till.
Många långa, dansande kvällar på sjuan tex.
Det var en stor tid i livet Haha. Många många många fula saker har man gjort där.
Nu äre Kobojsarnas 'trendiga' låt om ingenting som får mig att le och bara tookdigga haha.
Jag vet några till.. Eller iaf. två till som man kunde räkna med till den sången.
Ingen dans precis, mest hopp, härj och händer i luften haha.... Bara bjuda på sig själv och inte ha en tanke på hur det ser ut eller uppfattas.... Bara leva med.... Vi var så bra på de.
Den allas så kära Holly Dolly sången kunde vi också röra oss på ett fint sätt till. *Ler åt gamla minnen*

Love my girls. My so loved friend and my so loved other person - with the same flesh n blood you knoow.
Älskar dom så. Älskar er så högt. Om ni bara visste.


image6image7

Det va dit vi gick. Det var där vi levde. Det va där vi väntade framför scenen en timme för att se dom.
De är tider man minns. De är tider man aldrig glömmer.
Det var där jag va med vänner jag aldrig släpper.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0