Uppesittar....

Jag är så otroooooligt mätt nu. Det blir att rulla hemmåt haha.
Världsgod sallad åt vi ikväll.
Me n' syrris kirra. Massa jävla goda grejjer i och bröd med vrålstarkt vajtlökssmör.
Jag ångar som en lite vitlök nu gör jag.
Men det får man ta.
Väldtäcksmän på repaet blir inte alls tjatigt för den är så varierande lixom.
Otroligt växlande beat... Hum.
Och ja visst, jag tror jag vinner Björnis tävlingen på jobbet.
Tacka för det.
Det känns som att jalingarna blir lite av årets klapp.
By the way så håller jag på att riva sönder min hals. Gaaah vad är det som kliaaaar?

öäning nyss.
Vart lite rolig shopping on work.
Några av dem så värda att nämnas.
-Lite ny uppladdning av Björnis trosor
-Ett par jätte fina acne braller on sale.
-En liten söt kofta från Resteröds också on sale.
-Vrålsnygga Fornarina brax. Had them last night...
-Oversized tee från Ralph Lauren

Och julklpapp from the boss så nu får man lixom plocka på sig lite mer clothes om man säger så :P Thaaanx!

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0