Våldtäcksmän

Åh nu har jag vart sååå dålig. Såå dålig på att ta hand om min nya bebis :D
Jag har inte suttit vid datorn på long time.
Busy week om en säger. Massa jag inte talat om.
Min bästa har hunnit fylla real grown up ålder.
Carolina vart 20 i Onsdags och då vare fäst :D
Och jag & Syrris fick äntligen överlämna våran Carro bok. Den vart sjuukt bra.
Så de va middag at her plejs med massa goda saker och allt var så juligt och mysigt och man bara mööös.
Sen vare lyx taxi ner på staden. Det var dött på people men vi lyckades göra det ganska värt ändå.
Almost sober var man trots måttligt intag av alcholic.
Meen de va skönt när man skulle jobba day after.
Som pics ur the bible.

image16
image17


Våran underbara blondie vart en avklädd bejb i våran bok.... Haha skratt och åter skratt.
Vad man kan göra med data.
Her boy vart också lite avklädd *Fniss*

image18
Gaapskratt


Alla julklappar är nu inhandlade iaf.
Ska göra några fina paket av det sista ikväll, klä granen. Syrris är och klär deras gran i Svartbäcken nu.
Någon får rosa saker av meej lalala.... ;)
Och imorrn äre Julis :D Såå ikväll blir det mysig uppesittarkväll.
De har vart gaaanska rushigt på jobbet och nu njuter jag av ledigt.
Igår vart det outgoing me min älskling igen iaf.
Lina hade också makat sig hit from Estocolmo men icke kom hon med ut inte. Booooring. Well well de var halvvärd utgång anyway.
Men roligt föris med singstar och 'Gå hem lite med...' Hahahaha GAPSKRATT, du anar inte hur mkt jag avgudar dig Envall. Jag dööör för dig och allt vad du hittar på.
Mycket ska hända... Hum
Imorse var man dock lite backdrunk för första gången på ett tag. Gjorde vad jag kunde åt det med treo och lite mat.
Men jag hade så mkt hellre fortsatt gå på stan me Andreas & Syrris än att jobba.
Men väl instämplad och fit for så gick dansen på rosor.
Hemma vart man välkommnad av söta Wilmis och viktor. Ååååh vad fina ni är.
Längtar efter en morgondag med mys och skratt med mina nära :)))

Första steget är att ni håller hand, han verkar trevlig verkar omtänksam....
Alla som inte dansar är väldtäcksmän!

Ofta VI har missat den biten.
Nu har jag upptäckt den iaf och digga det kan jag :D

image20

Snyggfejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0