I want some sunshine

Aa the sun did NOT knock on my window this morning...
Jääla trööögt, det ville man ju , det trodde man ju.
Tydligen så ska den kika fram bortåt kl 13.00.
Då är det lugnt.
Värd morgon hittils, hoppade in i dushen vid 8.00 sen tog jag mig i kragen och kickade ut den lilla äckliga & lata person som bott i mig sedan i söndags kväll.
All disk sen jag bjöd mina vackra på mat har nämligen bara stått och grott i mitt annars väldigt trevliga kök.
Så nu är allt borta, även en rensning av kylskåpet gjordes.

Om ett tag ska jag ta och hojja iväg till Syrris.
Förhoppningsvis har fröken solsken tittat fram vid det laget så vi kan chilla ute i solen lite.
Vi ska grilla massa goda grejjer och dricka massa goda grejjer och göra massa roliga grejjer...
HELA dagen :))))
Vi ska t.o.m. ha en sån där trevlig melon with some alcoholic in it :P
Värt!!!

Tummen ner ska göras denna morgon.
OM jag nu får för mig att dela me mig av nån trevlig bild här i bloggen så fuckar sig hela datan.
Helt automatiskt så början den bosktavligt MATA upp nya pop-up-fönster.
Nya internetruter med 'Bifoga bild'
Vad fan beror det på?
I och med detta så kommer jag INTE lägga upp bilder här mer än jag just nu gör...
That sucks...

Nu ska mitt hår fönas och plattas sen ska jag försöka få lite mejk på plats...
Trevlig valborg gött fölk!

Kommentarer
Postat av: n

händer exakt likadant för mig när jag laddar upp bilder.. sjutk jobbigt.

2008-04-30 @ 19:17:11
Postat av: Kire

A skit jobbit, vad beror det på?

2008-05-01 @ 09:45:11
URL: http://Kristinasbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0