Så här ser det ut :D

Fortfarande datalös :(
Meen jag får se det så här, en rosa laptop får vara värd att vänta på, vad kan jag göra åt leveranstiden lixom?
För det är så det är, en bubbelgum pink är på väg hem till mig, så det så :D

Men vad ska jag grina åt, det är lördag och jag är ledig.
Gick upp i tid och städade, hade kartonger som stod och skräpade i köket.
Jag tog tag i projektet och baxade ner dessa i källaren, då det känns för lång att GÅ till Torbjörns torg eller ännu värre packa cykeln och trampa iväg med dessa.
För att dumpa detta ute på gården var som sagt ingen hit, det ledde till lappar i brevlådan haha.
(No driving license) Såå källaren nyttjades imorse.
Sen städade jag ur mitt inte så trevliga städskåp som har fått agera soptipp för allt mellan himmel och jord som jag inte hittat något bra ställe åt...
Man får ta en sak i taget, det känns som jag har tusen missions men jobbar bort varnda dag.

Igår åt vi iaf. gott hemma hoss Syrris och A och kollade talangen.
Fan va jag skrattar åt Bert, jääla bra att han är med.
Och Tobbe är jag kär i :))) *Ler*

Nu tänkte jag äntligeeen dela med mig av min fina lägenhet.
Luta sig tillbaka och njut vettja, för det gör jag varje gång jag kommer hem :D

Living room...


(Tv-bänken tvingas att flytta lite åt höger då och då iochmed att min enorma klädkammardörr inte går att öppna annars, även sladd-festen göms när bänken är på rätt plats)

Bathroom..



Kitchen..


(Socker och kanel har inte fått flytta in hos mig än, därav yvå tomma glasburkar)

My sleeping corner..


Det börjar ta sig säger jag iaf..

Kommentarer
Postat av: http://maddiee.blogg.se/

Jätte fin lägenhet tjejen.
hoppas du trivs!

2008-04-23 @ 15:36:08
URL: http://maddiee.blogg.se/
Postat av: Frida

Va kul och se hur du gjort :) Hoppas du trivs, inom 2 veckor ska de ju va inflyttningsfest har jag nog hört :P Haha Puss!

2008-04-25 @ 10:39:00
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se
Postat av: Kirre

Åh cute cute..
Yes de är minsann sanna ord som nått dina öron Fridi... De lovar jaaag :D

2008-04-25 @ 18:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0