American twin show

Igår vaknade man upp till risigt och fuktigt väder..
Preppade väskan med extra tröja och kpes och fyllde håret med anti-frizz produkter haha..
Cyklade ner och mötte upp Syrris och knatade till Slottsparken som då var fylld av american cars haha :P

Snart drog försäljningen igång, MÄNGDER med öl såldes, burgare med. Så jäkla roligt.
Jag älskar sånna jobb, när man mest  bara behöver vara trevlig och social.
Jobba och möta folk hela tiden, det är våran grejj.
Och ju fullare dom vart, ju tätare dök dom upp i kön, och ju längre stod dom och chattrade/ Flörtade haha.
- My gäääd, förtjusta vart dom haha.
' Om man bara vart 20 år yngre så hade jag kunnat ragga på dom här'
Men va fan äre du ståår och gör nu då haha.

Tog ett hårstrå av mig och stoppa i plånboken, en hade en tatuering om mig (?)
Dom döpte om det till American Twin show, fick skriva om loggan på deras t-shirts fick vi haha...
Ja, kul vare.
Snacka om att få känna sig som värtsa superbejben haha..
'Anställ dom så kommer vi och käkar varenda daag' .
Men det vet han, det vet han ;-)

Sen åkte vi iaf. hem till mig, rafsade ihop lite kläder och lite mouserande vin.
Hem till Syster och göra oss vackra vilket gick skit fort :D
Korkade upp alkoholen och surplade i oss honungsmelon.
Taxi ner på BJ där det roliga fortsatte.
Vi var dock lite trötta och mitt upp i allt det trevliga så valde vi bara att avrunda kvällen.
Man ska sluta när man är på topp, och de gjorde vi.
Sååå värd dag. Helt fantastisk från början till slut.
Tack syster, vad bra vi hade det.
Bilder togs och jag tar emot dom just nu on msn.
Så snart finns dom även här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0