And I liked iiiiit!

Den kommande helgen blir nog en lugnt helg, en vit helg.
På Lördag är man bjuden på krubb hemma hos mamii.
Som alla andra helger, päronen bjuder mer än gjärna på krubb :D
Villket uppskattas, inte många helger jag ätit hemma.... Oboy, so NOT!
Hade iaf. fått ett gulligt kort med posten,som en inbjudan.
- How cute!

Nu har jag tvättat av fejset och borstat gaddarna, ligger och myser i soffam, det har jag verkligen UPPTÄCKT.
Gjorde jag aldrig förut, då satt jag upp här tills de va dax att krypa ner under täcket.
Nu äre täcket i soffan som gäller!
Tidig morgon imorgon, börjar 8.00. Tuungt...
Vi ska höst-styla butiken... Brukar ändå vara roligt..
Mindre kul att ta sig ur sängen runt 6.00... Kanske tar lite sovis..

- Nej jag måste upp och grejja min kyckling, annars får jag ingen lunch :( Haha.
Hoppas bara den tinat. GIGANTISKA kyklingklubbor köpte jag idag... Fick rakt INTE plats i mina matlådor.
Får stycka upp den tomorrow-morning haha :P *Huggarn*

Snart är det lön igen men den här mnaden är jag låångt ifrån pank så här sista veckan.
Men de är jackpengarna... *Stolt*

Sång som också spelas flitigt hos mig är Kate Perry - I kissed a girl!
My gääd vilken bra viisa :D

Nu ska de kuras... Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0