Blire godis på eller blire en sen sommartårta med bär? Eller kör dom prinsess, eller måste man tacka nej iaf. för att dom stoppat banan i den?

Klockan är halv tolv...
Straxt ett nytt avsnitt av Sex and teh city.
Jag längtar efter morgondagens matlåda.. Haha.
Vilket vrak!

Just det!
På Lördag har ju mamii bjudit över oss på mat, sen ska jag ha sleepover där :D
Hon messa nyss och tyckte de vore mysigt.
Där var jag inte särskillt svårövertalad, sitta uppe länge och ha lite gott och bara mysa.
- Ååh, jag längtar!

På Måndag är det födelsedagskalas hos Viktor, I think he's getting 5 years old.. Or is it SIX?
Iaf, blir det heltkul, I think i'm gonna HAVE to fuska lite med dieten då,
för det kommer defenitivt INTE vara chicken or fish det bjuds på.
Tårta is the shit när barn fylller år ju, fett otrevligt att inte ta det som bjuds!
We'll be tehere with presents and bodies, screaming for cake! Haha...


Kommentarer
Postat av: carolina

Åååh vad skönt med en lung helg, visst darling. men nästa helg OBOY vilket häärj.. Längtar fan ihjäl mig :)



Ha en bra dag

2008-08-22 @ 08:22:42
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0