Fest hos mig

Haha taack Carlii, du vet vad man kan poppa sönder öronen med.
Just tuggummipop som låter så där löjligt rosa haha... (Whaat)

Kick - Fest hos mig. I ren 'Sommarpojkarna - Lilla hjärtat anda'
Haha... Fan va jag poppar nu :P Jag har verkligen BRED musik-taste, men fjortis-skit går alltid hem hos mig.
Kanske för att man en gång vart en av dom fetaste eller så haha... *Nöjd'?

'Vakterna klagar på drinkar i taket, men vi göör det igen'






Vi softar med träkeps på en proppad strand
Vi har technopip i örat
och i min i-pod är det sand
Vi häller öl på en brud som är ruskigt dryg
Lägger ut det på youtube
Med högsta betyg

Vi gör det igen
Kommer ni kommer ni kommer ni ihåg hur vi gjorde
Nu kör vi igen
Kommer ni kommer ni kommer ni håg hur vi gjorde nu

Hä-hä-häng med nu
hä-häng med nu

Fest hos mig (ooooo)
Vi ska ha fest hos mig (ooooo o)
Fest hos mig (ooooo)
Vi ska ha fest hos mig (ooooo oow)

My gääd haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0