God bless

Det är så rent & fin i min lägenhet så jag bara döör.
Soffan är tvättad, den är ju vit och tack och lov är det avtagbar klädsel.
(God bless IKEA).
Även mattan är ljus och även den har mamii tvättat & gjort snygg åt mig.
Nya hyllor har dom satt upp åt mig i köket, nybäddat i sängen och dammat & torkat överallt.
Kylen är påfylld med massa goda grejjor och jag har det skit bra :D

Tack mamii, hon pysslade om mitt plejs medans jag var borta.

Nu ska jag brottas med mina täcken & kuddar.
En dag imorgon också.

Tack för snygga fräsha toner man kom hem till också.
. Rihanna - Disturbia
. Britney Spears - Radar.

Fan va jag poppar, fan va jag diggar, fan va jag dansar och fan va jag taggar för dans med mina tjejer på
Lördag.

- M M M...

Sen är det så att jag tänker inte strunta i att lägga upp bilder från varken Cannes eller Dödar helgen innan vi drog.
Men jag vill ha lite snygga bilder från mina tjejer, så jag väntar på det :D Thats why it taking this time..

- Sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0