Har du sett den?

Asså Im starting to cryyy.
Va fan!
Vart är min påse som jag lämnade hemma hos Syrris & A i Söndags.
Jag hade ju lagt i kameran där och mina killing-heels.
Och min nya tee som jag hade i Lördags. Sen kan jag inte komma på vad mer som låg i den, men nu är påsen borta?!
Dom hittar den inte hemma hos sig och jag VET att jag lät kassen stå kvar när jag & Syrris cyklade till jobbet.
- Wtf?! Inte en kamera till! Och mina heels som jag bara ääälskar.
Vilken mess, Im starting to cry :(((

En svart Holmlunds kasse, har du sett den, eller vet du var den finns?
Ring mig 076858.... Haha, men ärligt not to joke about.
Jag vill ha tillbaka min kasse....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0