Homecoming

Då har man varit i Swiden cirkus ett dygn då.
Nu har jag återfått mina krafter och finner ro för ett inlägg här igen :D

Till Cannes de bar av...
Vi hyrde en lägenhet löjligt några minuter från stranden.
Kritvit sand och ett hav som bara välkommnade oss med dess underbara waves och fick oss att känna oss hemma from the very, very first moment....
Haha..
Ärligt talat, det var skit värt.
Hela skiten :D
Färgen fastnade på våra kroppar och och jag ser nu hur den börjar trilla isär redan :(
Åtminstonde i fejset, smörja smörja smörja smörja in siiig....
Nej men mer än så känner jag inte att jag behöver säga om det.
En snygg resa till soliga varma ställen...
Vackra männsikor hade jag med mig... Snygga dojjer fick vi med oss hem :D Vad mer begär man...?
- Nada nada för min del.

Jobbet drog igång med en rivstart, men fint som fan gick de.
Nu är jag nydushad och har växtvärk i benen..
Eller träningsvärk heter det väl egentligen men jag & Syrris har sagt växtvärk sen man va chiild..
Sängen blir inte dum nu alltså.
Tidig morgon väntar mig, jag & Syrris ska skylta om på Holmlunds imorgonbitti.
Höst-skyltningen med jackor och koftor... Vad mysiiiiigt :D

Lite värd shopping på G.T idag också.
Jag kunde kankse visa de tomorrow... (Sååååå mkt. att visa i bildväg nu)

NU ska jag bädda ner mig..
Sov snyggt! Jag är tillbaka.
NU finns liiiite bilder på Fejjan (Facebook) Iaf....


Kommentarer
Postat av: cärro

Heej Bruna Bönan!



Nåågot drygt med bloggen nu med alla bilder man ska ta sig igenom. Hoppas det gick bra för dig igår i alla fall ;)



Ville egentligen bara lämna ett avtryck & säga hej & önska en fantastisk dag i detta underbara 'soliga' land ;)

2008-08-07 @ 10:41:44
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0