Hudsjukdom..

Nu har jag dammsugit och diskat, ätit frukost och städat toaletten.
Och så har jag bäddat sängen så där till helegn haha ;-)
Det brukar jag slarva med eftersom jag inte ser den förräns de är läggdax..
Var tvungen att dammsuga den skiiit noga för mina flagnade ben hade gett sina spår där.
Såg ut som någon med en hud-sjukdom som ansar skin typ sovit där.. Groose alltså.
Hoppade in i dushen idag också och bara skrubbade och skrubbadee...
Några flagor har dock redan dykit upp igen. Jag blir HELT gäälen.

Nu ska jag straxt hoppa upp på cyklen och bege mig till jobbet.
Börjar inte förräns 12.30 men Syrris glider på lunch vid 12.00 så jag tänkte hooka en sväng med henne innan :D
Ikväll äre kräftis.. M M M.

Ha en underbar Fredaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0