Hur trist!!!

På min computer är ju headern helt fiine! Helt i sin ordning.
Varför bråkar den med er på era datorer för?

- Va TRIST! :(((

Fan jag är fööör lite data-snille.
I'm not that real hacker som man lätt kan tro.. Jag är mer 'duktig på datorer bara..'. Haha
Men fan då... Hur ska jag kunna fixa ett fel som inte ens finns hemma hos mig?
Tröttsamt, man vill ju att de ska se fint ut hemma hos aaalllaaa ju...
Och ikväll hinns de ej för sängen ropar på miiig.
- Crap, låt mig veta hur detta fortlöper haha...



Kommentarer
Postat av: Anonym

va gaggar alla om, den ligger väl på rätt plats :P

2008-08-25 @ 14:57:38
Postat av: nathalie

när jag går in för att kommentera så sitter den så fint där den ska men annars är den bortblåst för mig :(

2008-08-25 @ 19:20:48
Postat av: Kirre

Va fan haha, jag håller med, på min datooor så ligger den med stiligt på plats.

Hur ska jag kunna fixa ett fel som inte ens finns på min data? Trååk

2008-08-25 @ 20:43:41
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0