I don't want any black/yellow thing flying in through my window

Sovmorgon idag. Jag börjar inte förräns 11.30.
Jag är som vanligt uppe i tid så man slipper stressa.
Det är så förbannat varmt här så jag i princip sitter med fläkten i knät.
Vill inte öpnna fönstrena, eller jag vill men törs nästan inte för jag är rädd att få in getingar.
They scares me. (Säger man så, They scares me...) ?
Jag bli hel hispig iaf, så jag får kämpa på med  mini-flärren.

Nya mascara sög by the way så jag måste gå och köpa en ny idag igen.
Shit happens haha.


Jag suger fortfarande på en skrik-rosa top från Bikis...
Om man blir lite ultra-tannad och skippar linnet under och bara har ett par svarta shotsh eller slitna jenas till..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0