Just DANCEEE... Just KILL

Goder Kväller.
Helgen är här gott folk, helgen är nu här hos oss.
Syrris är hos mig, vi har ätit gott & nu jäser vi framför Tv.n
Vi har lite nötter och chips med salsa framför oss men vi rört inte.
Maten var mättande, så god så som vanligt orkar man inte snasket efteråt.
Vi kokade ris och värmde en burk uncle-benz sås som vi slängde i lite grillad kyckling i.
Till åt vi baguettte med creme bonjour.
Syrris valde franska örter och jag tog fram min favvis, champinon.
- Åhh det är såå gott :D

Vi alla längtar ju ihjäl oss till imorrn.
Våran snygga Emma ska ju även hon med ut och skaka rumpan på BJ så nu längtar man ju ihjäl sig.
Vi kör förkrök på Lagerlöf imorrn tror vi.
Fan va vi ska dansa.
Döda döda döda haha...

Playlist ikväll.
. Rihanna - Disturbia
. Britney Spears - Radar
. Lady Gaga feat. Akon - Just dance

 Vi dödar, imårrn är de VI som dödar mest haha... Right girls, Right.
Jag hoppas våran snygga Jossi gör oss sällskap även hon.
Det hoppas man ju.. :D :D :D
Lady Envall ska iaf. med.
- Ja tackar jag...
Hon vet då hur man dödar så kvällen kommer ju gå till historien, det vet vi redan nu * Leeer*

Nu dushar syrris så jag tror jag ska glida in på min ur-trevliga och mysiga toalett och prata lite skit.
Det är en sån toalett man vill ha, där folk kan trivas och umgås, där man gjärna VILL va.
Så man vill göra sällskap när brudarna ska pissa, ta med sig sitt glas och glida in och bara njuta lite :D
En sån toalett har jag :D
Dimmer på lampan så man kan verkligen få det löjligt trevligt till och med.

Men ja..See yaaah!

Kommentarer
Postat av: tuldan

fan kom över till huset bredvid här är det också brudkalas.. :P

2008-08-09 @ 10:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0