Morgonstund har guld i mund

Goder morgon.
Nu har jag har sovit ut lite och sen drog jag min i dushen.
Satt där länge & mös i det varma vattnet.
Men man kunde ju önska att den här dush-stången som man sätter fast slangen på kunde gå längs hela dush-väggen.
Fatta va skönis och sitta där ihopkurad och så sätta fast dush-slangen precis ovanför sig bara...
Det hade inte vart så dumt...

Idag vill jag hooka med Carolina på stan, gå och ta en fika eller luncha eller nåt sånt mysigt.
Jossi kanske me har tid för oss :D

Jag tänker på nån annan och blir fröbannad.

Har nyss tuggat i mig rån med marmelad och druckit nyponsoppa till.
Så ringer Kajsa & Säger att hon äter kräm och mjölk!
Dra mig baklänges va sugen jag vart på det då!
Better buy today ..

Nej nu ska jag spackla fejjan och föna + platta håret så man inte behöver bli så sen idag kanske.
Försöka get in touch med C.
Besviken jag vart på mig själv när jag såg att du messat igårkväll och kankse tänkte plinga då.
Såg det nån timme senare... Typiiiiskt! Jag var ju viisst vakeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0