Red pants & ett sjukt flagnat ben.

Här igen!
Dålig update under helgen men jag kan la inte hålla på att tjata om det och be om ursäkt varje gång jag missat nån dag.
För det blir ju skit tjatigt!

I Lördags vare jobb till klockan 5.
Sen hoppade jag upp på Syrris pakethållare och så gleds det hem till henne.
Vi gjorde oss snygga och öppnade lite alkohol att förtära haha.
Snygga människor kom dit och hade alkohol med sig även dom.
Gled över till Snygga grannarna och fick se att även dom bodde i en skit snygg lägenhet.
Men det förstod väl jag med den uteplatsen!
- My gääd!
Man liiite förbannde när tjej-taxin inte kom.
Fick vänta i typ 40 minuter när det till slut vart buss ner på stan då taxin inte dykt upp än.
Jag & Carolina gav ALLT på Birger.
Sjukt värd kväll, tack honney.
Tack Tack Tack!

Igår var det jobb igen, sen var det ju Söndag och då sitter jag nog aldrig hemma.
Först var vi förbi Dadii och käkade och updaterade om våran resa.
Sedan vare chill på Lagerlöf.
Cykla hem i världens spöregn.
Helt dött var det på gatorna, a bit scaryyy haha.

Nu sitter jag här och har bestämt mig.
Nu kör vi igång igen.
Nu har jag packat träningsväskan så ikväll är det jag som kör en omgång på Nautilus.
Thats the shit, nu ska kroppen dras ihop haha..
ännnde att se om vikten ligger kvar sen man var på gymmet sist eller om semestern har satt sina spår.. Hum..
NU KÖR VI!



Kommentarer
Postat av: tuldan

Finns tydligen kort på er här på min kamera också haha vettefan vem som lekte vimmelfotograf här inne men ;D ska lägga upp dom sen när jag förstår hur man kopplar in kameran till datorn.. :P

2008-08-11 @ 10:45:49
URL: http://matuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0