Satisfied again, by the colour for girls... Pink is making my life.

Nu är min nya tid igång!
Efter jobbet var det raka vägen mot Nautlus som gällde.
Våg-resultatet var väntat med tanke på att jag inte power-walkat eller tränat eller tänkt på vad jag stoppat i mig överhuvudtaget under gaanska många veckor nu.
Nu är det skärpta regler för fröken Karlsson, det ska jag tala om!
Nu ska hon bli tajt! Haha.

Dagens köp vart två tee's på JCs fantastiska rea.
En ljusrosa och en vit med tryck.
Men det otroliga köpet gjordes på mitt jobb.
Och denna sak var rosa så det räckte!
Jag sken upp som ett litet barn på julafton när jag öppnade den första SVEA kartongen och ser dom knall-rosa väskorna :D
- WihUuE, den är så fiin!
Jag har redan en leopard-mönstrad som jag också helgillar.
Men jag är en rosa tjej, thats the shit.
- Thats the SHIT säger jag!

Imårrn är jag & syrris lediga och det känns vrål bra!
Vi ska ner och träna och glida på stan. Bara chilla.
- Tchilla... Haha *Internt och JA jag skrattar åt det* Haha, det gör min Siiirra också. Det vet jag!
Well, ledig dag innebär att man lägger sig sent och det gillar jag helmycket.
Så ikväll kan de nog hända att jag slänger in en hel del inlägg här :D
Dok är det lite torka med bilder, detta för att kameran är hos syrris.
Mobilbilderna blir så mörka & dystra samt att mitt PICCASA vägrar känna av att jag har nya bilder på datan och drar inte in dom?!
- Va fan äre för fel? Varför blir det så?

Jag vill håårt dissa en sak efter kvällens besök på gymmet också..
Folk som glider runt i enbart strumpor på gymmet.
Så jävla B, köp ett par jävla dojjer för fan!
I hate it..



Svea goes pink.
Svea goes the colour I love..

Kommentarer
Postat av: Sirran

Imorn har jag en likadan... Sniigt köpt sirran!

2008-08-11 @ 22:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0