Skorpor & Sockerdricka.

Imorse vaknade jag helt kallsvettig och skakig och kände hur jag var tvungen att rusa in på toaletten och spy.
Det gjorde jag.
Sen kände jag mig bara HELT svag.
Min underbara mamii kom hit direkt
Åkte och handlade sockerdricka, skorpor, nyponsoppa, tidningar, honungsmelon, tuggummin och potatis & fiskbullar.
Det har vi alltid fått äta när blivit magis.. Lagom hårt för magen ska de va.
Jag ska nog äta det sen ikväll, eller om en timme typ. Va gott det ska bli...
Då är kl. 17.00, lagom middagstid.

Jag var ju alltså hemma från jobbet idag.. Men imorgon hoppas jag vara på benen.
Har bara legat i soffan idag.. Sovit mycket.
Sen kom mamii hit IGEN och kollade till mig :))) Urgulliga mamma!

Men imårrn måste jag vara frisk för då ska jag äta kräftor & räkor med mina ladies.
Fan vad jag ska äta då, så magen!
- Get better!
Vill ju vara frisk på Lördag med när det är American car show.. Men de är jag nog.

Riktigt mysväder att vara hemma i iaf.. Grått och regningt och skiiit blåsigt!



Dom säger att en till värmebälja är på väg..?

Kommentarer
Postat av: carolina

krya på dig min fina.. tänker på dig :)

2008-08-14 @ 18:53:15
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0