Sol och vanilj

Ahh vad trött jag var när Syrris ringde och väckte mig imorse.
Det är drygt 40 minuter sen nu, så nu är jag on it igen men.
Ligger i soffan med täcket och har just ätiti en skål vanilj-yogurth.
Ingen stress idag tack, vi ska ju ner på stan men vi hinneer ju :D

Solen tycks skina.. Jag kollar på OS.
Det är soft att bara ha på TVn, helt klart.

Något mer jag tycker är kul är Sten sax påse på Msn.
Haha inte dumt alls ju :D

Men nu ska styra till mig här..
Vi hörs sen.
*Slängkyss*
God morgon i alla fall..

Kommentarer
Postat av: tuldan

Hahaa kändes inte lika kungligt när vi skulle städa på söndagsmorgonen vill jag lova.. haha usch :P men nu mår man bra igen iallafall ;D

2008-08-12 @ 11:33:59
URL: http://matuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0