Tomt och genomskinligt nästan

Ah, jag som egentligen inte orkar blogga just nu..
Jag har precis dushat av mig all svett och smuts.. Allt smink och gjort ren min mun :D
Så skönt, då ligger man som bäst i min soffa - Ren & Fräsh haha.
Jag kollar på 'Runway show'.
Jag gillar't.

Det gick jättebra på gymmet idag...
Sen har jag fan inget mer 'roligt' att säga er.
Så.. Bäst jag stannar här.
Visst ja, min kamera lämnade jag in idag för att få ett litet fel fixat så.. Jag blir visst utan ett tag till.
Tur att tekniken tar oss frammåt och jag har mobilen om det händer nåt väldigt vikitgt.


Dagens köp:



Som detta fantastiska ögonblick nere i omklädningsrummet idag haha.
Rosa rosa :D
Vattenflarran köpte jag idag på min lunch för min 'gammla' gick sönder igår.
Min gamla var en vanlig vattenflarra från MAX.
Känns ju också lite halv-rätt att ha en vattenflarra från MAX på gymmet haha.
Men nu är det en liten söt från NIKE och den är rosa :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det en rosa adidas väska? va kostar den och vart kommer den ifrån.? :)

2008-08-13 @ 23:50:35
Postat av: Kirre

Nix, de är en rosa SVEA väska från mitt jobb.

399 spänn, I love it

2008-08-14 @ 12:11:02
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: tuldan

Jaa haha visst va de likt.. så kul att både ja o sofia har uppfattat posen exakt likadant som man ser på bilden på oss... haha ;P

2008-08-14 @ 12:39:33
URL: http://matuldan.blogg.se/
Postat av: carolina

snyyyyyggt ;)

2008-08-14 @ 18:54:55
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0