Torkad hud som jag inte vill hitta i min säng på morgnarna längre

Och nu tålde jag inte se mina rostiga ben längre så jag ställde mig i dushen och drog på mig mina rosa peeling-handsakr och körde hårt haha.
Peelade halsen med för den såg skit äcklig ut som sagt, helt flammig.
Nu är den slät och fin och enfärgad igen :D
Tyvär så hann jag ju inte mer än torka benen innan jag kunde se nya torra flagor :(
Vad gör man... Jag smörjde in hela mig skit mycket.
Det suger ju... Att bli av med färgen direkt, bara för att vi bor i ett 'torrt' land..
Fast det regnar på took mycket mer här än down there..
Men ajja.

Nu ska jag snart krypa ner i min säng och läsa tidningarna jag fick av mamii.
Vad mysigt va, sånt gör jag typ aldrig, sitter bara uppe och ugglar vid datan, sen lägger jag mig och släcker direkt.
Ska bli skit mysigt, fick ju trots allt sovis imorgon fast det egentligen var min tur att öppna, men Syrris var med på re!
- Taack Syrraan!
Hoppas du fick din omelett också ;-)

Jag längtar tills jag vaknar för då ska jag äta honungsmelon till frulle, inte bara såklart men bland annat!
- Lyxigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0