Tvillingarna och hela deras jäng går in gratis nu!

My gääd, en kväll man väntat på, satsat för, planerat...
Det hela började hemma i Flogstad, Hos Carolina & Carl.
Länge sen vi va där, där blir det alltid lattjo!
Vi fick goda skagen toaster och glasen fyllde hon med Asti och nåt annnat gott.
Folket kom och musiken spelades.
Det var skit roligt, vi drog i skaplig tid då det skulle vara lite extra på People.
Jag & Syrris hade hojjarna med oss från jobbet ås vi trampade oss ner.
Det va skit jobbigt haha, men jag körde mp3 vrålhögt och tagggade haha.
Skit fint välkomnande som vaaaanligt på People. Det kan dom iaf :P Haha.
Drinken togs i och musiken fick igång oss.
Nu var det inte precis Rn'b på golvet som ensamt var öppet till kankse 12-12.30?
Då hade folkt redan givit upp och lämnat stället.
Systrarna stannade och hade skit kul.
'Det blir vad man gör det till'.
Träffade skit många trevliga och snygga fejs.
Efterfesten hos mig bleva aldrig av.. Jag hojjade hem och somnade på soffan.
Hann jag ens messa klart? Haha
Vaknade typ 7 imorse, med klänningen på.
Sängen nån timme tänkte jag, och jag kunde dödad för hur skönt det var.
Precis lika skönt var det att ställa sig i dushen sen, kunde ha dött därinne med.

Nu äter jag en priog.. SOm jag brände lite :((
Ska cykla ner och äta med Syrris istället på stan istället, inna jobbet.

Tack syster för en värd kväll igår.
Vi gjorde de skit värt.

Nu fick jag lite brådis för att hinne ner på stan haha.
Got to get dressed...

Have a bra sundaay. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0