Under my umbrella..

- Morning regniga Sverigee...
Det bara öser ner, men jag gillar't.
Jag har haft min semseter och sommaren infann sig rejält just då så I'm happy.
Nu kan jag längta till hösten och regn är mysigt.
Skit skönt att jobba i detta väder.
Nu sitter jag i mina nya jeans och svalkar mig med fläkten som är i full gång.
Fredag idag - Det känns det inte som.
Ikväll kommer Syrris hit, vi ska styra nåt snyggt käk och väl glo på nåt på televisionen.
Jag föreslog sleep-over men hon lovade inget haha ;-)

Hon har fått låna min kamera för att på smidigaset sätt få alla bilder från Cannes och massa galna party-nights.
Därav den halv-skyssta kvallen på bilderna igårkväll.
Mobilen fick agera.
Jag glömde dock visa koftan jag köpte, en svart halv-lång kofta med träknappar från Gina.
Ynka 149:- för en kofta.
Jag ska nog köpa minst en till, benvit eller rosa.
Nu laddar vi upp tycker jag :D

NU måste jag köra ner tummarna i golvet för en liten smådryg sak.
Jag har nog bara ett paraply, och det är på jobbet.
Och jag går till jobbet för cykeln står hos Kajsa & Andreas.
- Crap... Keps och luva på!
Jag ska nog dra på min stora hoodie från Tommy Hilfiger.. Vad skööönt!

Better get going..
Under my umbrella.....



Jag en solig morgon på väg ner till beacen.. No need for umbrellas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0